نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1551
-
الف
+

«اتابک نادری» از شفاخانه مرخص شد

«اتابک نادری » بازیگر سریال «در پناه تو» از شفاخانه مرخص شد.

به گزارش آی فیلم2،« اتابک نادری » بازیگر سریال «در پناه تو» که چندی پیش به علت بیماری کرونا در شفاخانه  «مسیح دانشوری »بستری بود، مرخص شد .

وی در یک مصاحبه گفته است : خوشبختانه بعد از گذراندن دوره‌ای بسیار سخت امروز وضعیت جسمی و روحی ام بسیار بهتر است و دیروز ازشفاخانه مرخص شدم، در حال حاضر در منزل استراحت کرده و دوران قرنطینه را پشت سر می‌گذارم.

بازیگر سریال «در پناه تو »درباره شدت بیماری خود اضافه کرد: بنده بعد از آگاهی از بیماری نزدیک به 13 روز در منزل بستری بودم، اما به دلیل وخامت حالم و بعد از انجام سی تی اسکن ریه سریعا به شفاخانه منتقل شدم. متاسفانه شدت بیماری برای من بسیار زیاد بود و بخش زیادی از ریه‌های من درگیر بیماری شده بود، اما خدا را شکر می‌کنم که توانستم این اتفاق را پشت سر بگذارم

این بازیگر سینما و تیاتر ایران  با تاکید بر لزوم استفاده از ماسک و رعایت نکات صحی تاکید کرد: طی روزهایی که در شفاخانه بستری بودم صحنه‌های بسیار ناگواری را مشاهده کردم، همه افراد به دلیل بی مبالاتی به راحتی کرونا گرفته بودند، حتی جوانی بیست ساله هم به دلیل مصرف قلیان در محیطی عمومی به بیماری مبتلا شده و به کما رفته بود.

«اتابک نادری » از خدمات اطبا و پرستاران قدردانی کرد  و افزود: این عزیزان  روزگار بسیار سختی را سپری می‌کنند، انصاف نیست که با بی ملاحظگی در قبال رعایت نکات صحی تا این حد به این عزیزان ظلم شود. از مردم می‌خواهم سهل انگاری را کنار گذاشته و پروتکل‌های صحی را جدی بگیرند. ما باید دقت کرده و بحران امروز کرونا را جدی بگیریم.

 در پیوند بخوانید :

بازیگر سریال «در پناه تو » به کرونا مبتلا شد 

دانلود سریال «در پناه تو »

 م ا 

نظر شما
ارسال نظر